Tři univerzální potraviny na posílení imunity

umeocet aj

Které méně známé univerzální potraviny prospějí imunitě i kráse?

Potraviny s vysokým obsahem všeho zdravého

Jsou nabité abnormálním množstvím vitamínů, minerálů, antioxidantů a stopových prvků. Přírodní živiny z těchto potravin tělo vstřebává mnohem lépe než uměle vyrobené preparáty. Organismus je díky jejich účinku vitálnější a mládne. Jsou finančně dostupné a můžete je bez omezení konzumovat celoročně.

Pickles aneb kvašená zelenina

Návod k přípravě, důvody, proč je kvašená zelenina tak zdravá a jaké zdravotní problémy řeší najdete ZDE

  • Dávkování: Alespoň na podzim a v  zimě – minimálně 1 polévková lžíce denně. K topince, pečivu, hlavnímu jídlu.

Umeocet

Umeoctu říkám opravdové přírodní antibiotikum. Odvážnější jedinci se mohou při napadení virem pustit přímo do švestek umeboshi, ze kterých se tento ocet vyrábí. Červená láhev umeoctu se stane vaším zachráncem při dochucování pokrmů v případě, že zrovna nemáte po ruce sůl a citrón.

  • Dávkování: Celoročně několikrát týdně. Nejčastěji ho dávám do salátů a luštěninovo – zeleninových polévek. Je hodně koncentrovaný! Používá se v malém množství – je to investice, která se vyplatí.:-)

Mořské řasy

Přírodních lék s obrovským výživovým potenciálem. Hodí se pro mladé i staré. Průběžná konzumace pročišťuje tělo od toxických a chemických látek. Moje oblíbená je řasa Kombu, k dostání jsou různé druhy.

  • Dávkování: V malém množství na 1 osobu (viz. fotka) celoročně alespoň 1 krát týdně. Na podzim a v zimě klidně častěji. Používám při vaření polévek, luštěnin a rýže natural.

Komentovat